Valentin napi tasakos Orbit bubi-randi

Valentin napi tasakos Orbit bubi-randi

Az új kiszerelés népszerűsítése mellett a subbrand imageépítési volt a fő kommunikációs célja a márkának. Az Orbit Bubblemint hangulatához a Valentin napi online buzzt használtuk, hogy a célcsoportunknak márkaélményt nyújthassunk minőségi bloggertartalommal miközben megismertetjük velük az új kiszerelést.

Megvalósítás:

  • Tízdolog együttműködés
    • blogger cikkek
    • forgalom generálás: Facebook posztok + hirdetés
    • nyereményjáték
    • rovatszponzoráció
  • forgalom generálás: Facebook kampánytematika + hirdetés
  • fődíj szervezés: Tropicariumi vacsora
  • Facebook nyertesposzt

A Valentin napi tematikára építve 1 hetes nyereményjátékot szerveztünk a Tízdolog blog együttműködés (3 cikk 1 2 3 + nyereményjáték + rovatszponzoráció + Facebook támogatás) keretében, ahol a felhasználóknak az volt a feladatuk, hogy a cikkekben olvasottakról véleményt nyilvánítsanak közvetlenül a blogos kommentelési felületen. A kommentek többsége a cikkre és a randi, szerelem tematikára reagált, a felhasználók végigolvasták a 10 pontba szedett blogos tartalmat és eközben a szponzorációval és a blogbejegyzés végén a nyereményjáték leírásával is találkoztak.

A folyamatos Orbit Bubblemint nyeremények mellett a fődíj egy 2 személyes vacsora volt a Budapesti Tropicariumban.

Az aktivitás alatt a folyamatos Facebook hirdetéseken felül kibővített hirdetési kampánnyal a Tízdolog és az Orbit Hungary Facebook oldalról is tereltük az érdeklődőket a blogra. A Tropicariumi vacsoráról a nyertesek által készült képeket megosztottuk az Orbit Facebook oldalán.

Amellett, hogy az aktivitás időszakában ugrásszerűen megnőtt az Orbit Facebook oldallájkolásainak száma a tartalom továbbra is megtalálható a Tízdolog oldalán és a SEO-juknak köszönhetően hosszú távon is olvashatják az internetezők a szponzorált cikkeket a Valentin napi időszakban vagy azon kívül.