SZTNH: Megelevenednek a magyar műipar állócsillagai

SZTNH: Megelevenednek a magyar műipar állócsillagai

A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala által szervezett műipari kiállításon Róth Miksa üvegművész, Thék Endre asztalos és Jungfer Gyula díszműkovács alkotásaival ismerkedhettek meg az érdeklődők.

A kommunikációs kampány során a klasszikus PR eszközökön túl egy erre a célra létrehozott Facebook oldalon keresztül szólítottuk meg a fiatalabb korosztályt. A 3 hétig tartó virtuális párbeszéd fokozott érdeklődést, számtalan fotót, beszámolót és elismerő visszajelzést szült, a kiállítás tartalmából táplálkozó posztjaink pedig az aprólékos munkával felállított célzásnak köszönhetően 30-40.000-es egyedi elérést generáltak.

A kampány zárásakor mind mi, mind ügyfelünk sikerként könyvelte el, hogy a Facebook oldalon elért célközönség nagy számban el is látogatott az eseményre: több mint 2000 érdeklődő tekintette meg a 68 kiállított műtárgyat, ami a szervezők által megálmodott látogatói szám háromszorosa.