Szambázz, Budapest!

Szambázz, Budapest!

A nyári bikinibody eléréshez a NESTLÉ FITNESS 2014-ben egyenesen Brazíliából hozta el a segítséget: Szamba táncmozdulatokkal segítette a formásodni vágyók felkészülését tavasszal. Erre építve egy flashmob jellegű rendezvényen 4 fő profi szamba táncossal és 6 dob-showmannel közel 500 járókelőt táncoltattunk meg a Vörösmarty térről indulva a Deák Ferenc térig. Cél: közvetlen találkozás és élményszerzés a márkával/márkáról.

 

Eszközök:

  • Médiapartnerség: Diéta&Fitnesz magazin
    • Direkt hirdetés
    • PR cikkek
    • Közös Facebook nyereményjáték és Facebook posztok
    • Főszerkesztői részvétel az eseményen
  • Celeb együttműködés:
    • Debreczeni Zita
    • Tolvai Renáta
    • Kiss Virág
  • Facebook csatornák:
    • Dedikált posztok saját Facebook oldalon
    • Beharangozó posztok celeb rajongói oldalon
    • Helyszíni tudósítás saját és celeb Facebook oldalakon
  • Event:
    • A Vörösmarty téren lufikkal, magazinokkal és NESTLÉ FITNES szeletekkel vártuk a gyülekezőket
    • A tánc előtt Czanik Krisztián személyi edző tartott bemelegítést
    • A Reinas del Ritmo Táncegyüttes 4 szamba táncosnője mutatta a lépéseket
    • a Z-Drums 6 fős dob-showman formációja ütötte a ritmust
    • A tömegben celeb együttműködőink táncoltak a résztvevőkkel
    • Fináléként mindenki egyszerre leguggolt a Deák Ferenc téren
  • Utókommunikáció: sajtóközlemény

 

Eredmény:

  • Blikk és Bors helyszíni részvétel, tudósítás az eseményről
  • Megjelenés releváns, nagy elérésű életmód felületeken (pl. Nlc.hu, Life.hu, Origo, Velvet, Femina, Bors, Blikk, stb.)
  • Összesített reach érték 12 912 104
  • Összesített médiaérték 7 000 000 Ft
  • ~10 000 like és ~200 000 reach Facebookon
  • Fogyasztói élményszerzés