STIHL Timbersports: sportfavágók lepik el a sajtót

STIHL Timbersports: sportfavágók lepik el a sajtót

 

A 90 éves STIHL Csoport – amely kulcsszerepet tölt be a mezőgazdasági-, erdészeti- és kertápolási gépek nemzetközi és hazai piacán -, jelentős szerepet vállal a sportfavágás területén is. A világ egyik legnehezebb és legextrémebb sportágát 1985-ben karolta fel a STIHL amerikai leányvállalata az ESPN sportcsatornával együtt; Európában 2000. óta rendezik meg a STIHL TIMBERSPORTS® Series-t. A nagyfokú technikai tudást, precizitást és erőt igénylő versenyszámokban fejszével és fűrésszel is kimagaslóan kell teljesíteni. Több mint 20 ország rendez nemzeti bajnokságokat, így Magyarország is, amely 2011. óta vesz részt a világbajnoki sorozatban, azóta minden évben bent voltak a csapatdöntőkben.

A sportfavágást – nemzetközi híre, nehézsége és nagyszerűsége ellenére – idehaza kevesen ismerik, ezért a mi feladatunk az volt, hogy a 2016. novemberi világbajnokság előtt minél nagyobb ismertséget szerezzenek a kiváló magyar versenyzők, akik között világbajnoki 7. és utánpótlás világbajnoki második helyezett is szerepel.

Július közepén Gyarmatpusztán készültek a világbajnoki keret tagjai, illetve azok a sportfavágók, akik rajtuk kívül még professzionálisan űzik ezt a sportágat. A kétnapos esemény második napja sajtó nyilvános volt, kevés, de nagy olvasottságú, presztízsű médiumok kaptak meghívást. A félnapos eseményen nemcsak a sportág magyarországi főszereplőivel lehetett megismerkedni, hanem az Európa-bajnok és vb-ezüstérmes cseh Martin Komarekkel is, aki edzőként volt jelen az edzőtáborban. Az újságíróknak – a szigorú biztonsági feltételek betartása mellett – lehetőségük volt kipróbálni az egyik versenyszámot is, személyes élményeket is szerezve a sportfavágás nehézségeiről.

Megvalósítás:

  • szűk körű sajtólista összeállítása presztízs, olvasottság alapján
  • sajtómeghívások koordinációja
  • sajtó- és háttéranyagok készítése és kiküldése
  • utazás, vendéglátás megszervezése
  • helyszíni sajtó koordinálása és interjúk szervezése
  • hivatalos fotók és videós anyag készítése országos médiumok számára
  • sajtómegjelenések egyeztetése, jóváhagyása

 

Főbb eredmények:

21 megjelenés (13 print, 7 online, 1 RTV), 8 491 861 fős országos elérés, 58 197 406 Ft-os PR érték.