Philips hajgöndörítés csak integráltan!

Philips hajgöndörítés csak integráltan!

Az automatikus hajgöndörítő 2016. tavaszi komplex kommunikációs kampányában a termék ismertségének növelése mellett az eladásösztönzés volt a legfontosabb cél.  A kampány során intenzív jelenléttel erősítettük a terméket a célcsoport számára releváns kommunikációs csatornák mindegyikén.

 

Megvalósítás:

  • landing page építése
  • forgalom generálás: search és Facebook PPC hirdetési kampány
  • tartalomgyártás: intenzív Facebook kommunikáció együttműködés véleményvezérekkel, videók forgatása
  • kontrollált tesztek lebonyolítása
  • print hirdetés

 

 

Az új termék előnyeinek bemutatására kommunikációs gócpontként egy search és remarketing hirdetésekkel támogatott landing oldalt építettünk.

A közösségi médiára is kiemelten támaszkodtunk: a márka Facebook oldalán egységes megjelenésű tartalmakkal, aktivitásnövelő kreatív játékokkal és eladásösztönző hirdetésekkel hívtuk fel a figyelmet a termékre, valamint tartalmi együttműködéseket kötöttünk a célcsoport számára releváns Instagram véleményvezérekkel is.

Mivel a vásárlói döntést jelentősen befolyásolja a termékről kialakult vélemény, ezért kontrollált terméktesztek lebonyolítása mellett közismert szereplőket (Dukai Regina, Takács Nóra) is bevontunk a kampányba.

 

Az online felületeken nem elért vagy nem meggyőzött közösséget a Glamour magazinban megjelent print hirdetéssel aktivizáltuk.

 

Eredmények:

  • A kampányhoz kapcsolódó Facebook posztos átlagos elérése: 144 854 egyedi felhasználó
  • Takács Nórával készített videóval összesen 416 760 egyedi felhasználót értünk el
  • Dukai Regina videójának elérése: 245 580 fő