Orbit vs Airwaves? Így rágózz az autóban!

Orbit vs Airwaves? Így rágózz az autóban!

Az Airwaves és az Orbit márkán is megjelenő új kiszerelés image növelő, edukációs és eladásnövelő online stratégiáját dolgoztuk ki a márkák identitását megtartva. Első évben a promóciós időszakban a kiszereléshez csomagolt tartó használatát és a kiszerelés fogyasztási alkalmait (elsődlegesen autóban használatos) mutattuk be stop-motion videokkal, amikhez Facebookon eladásösztönző játékokat kapcsoltunk. A második évben az Orbit esetében képfeltöltős microsite, míg az Airwaves márkán zenészi együttműködéshez kapcsolt Facebook videós játék szolgálta az eladásösztönzést és a márkaspecifikus image építést.

 

Megvalósítás:

 

  1. év – Orbit, Airwaves

 

  1. év – Orbit
  • Microsite fejlesztés interaktív térképpel (katt ide)
  • Mini videó elkészítése
  • Terjesztés:
    • Facebookon tematikus posztok, videók kiemelt hirdetési kampánnyal
    • Facebook website click hirdetési kampány
    • Banner kampány összekapcsolás
  • Facebook nyereményjáték lebonyolítása

 

  1. év – Airwaves

 

Olyan, a márkák személyiségéhez igazított stop motion videókat készítettünk, amikben vicces grafikákkal egészítettük ki az edukációs tartalmat. Facebookon éppen ekkor vezették be a videós tartalmakat, ezért az első hullámra építettük az aktivitást, amire a közösségünk nagyon jól reagált. Általában az utolsó egy-két másodpercet leszámítva 15 ezren nézték végig a videóinkat. Egyes videókhoz nyereményjátékot is kapcsoltunk, hogy aktivizáljuk a márkák Facebook közösségét és a bannerek landingjeként a honlapokra beágyazott videókat használtuk erősítve a kiszerelés image-ét.

 

A második etapban a márkák közti különbséget és a használati alkalmakat emeltük ki. Mindvégig megtartottuk a kampány eladásösztönző jellegét. Az Orbit microsite-ra a rágó dobozos kiszereléséről tölthettek fel képet értékes nyereményekért a userek, a térkép pedig mutatta az ország melyik részén mennyi dobozos Orbitot vettek – egyfajta verseny alakult ki. Az aktivitás végére több, mint 300-an töltöttek fel képet az oldalra. Az Airwaves közösségét kifejezetten a célcsoporthoz választott zenei produceri együttműködéssel aktivizáltuk. A dobozos Airwaves rágó és az autó hangjaiból készített rövid klipet nyereményjáték keretében osztottuk meg Facebookon, ahol a résztvevőknek az autóba telepített termékről tölthettek fel képet. Utóbbi videót több mint 44 ezren látták.