Láncfűrészen innen és túl: STIHL jubileum

Láncfűrészen innen és túl: STIHL jubileum

 

A STIHL Csoport idén ünnepelte 90., magyar leányvállalata, a STIHL Kft. pedig a 25. születésnapját. Itthon a STIHL-ről mindenki a láncfűrészre asszociál. A mi feladatunk volt egy sajtó nyilvános esemény szervezése és sajtóvisszhang generálása a STIHL jubileumi évfordulós ünnepségére.

A kettős évforduló tiszteletére a cég képviselői egy 2 órás dunai sétahajókázást és állófogadást rendeztek a szakkereskedői partnerek és a hazai sajtó számára.

A cégcsoport kulcsszereplő pozíciót tölt be a mezőgazdasági-, az erdészeti- és a kertápolási gépek piacán a gyártás, a forgalmazás és a szervizelés területeken mind nemzetközi, mind hazai szinten.  Vezető pozícióját alapértékeinek köszönheti, hisz elsődleges cél a termékek kiváló minőségének  biztosítása, amit magas színvonalú szakkereskedői tanácsadással, szervízszolgáltatással és vevőorientált magatartással kombinálnak. A német hátterű vállalatcsoport nagyságát jelzi, hogy mára 160 országban jelen, 14.000 munkavállalót foglalkoztat és 3.2 milliárdos árbevételt tudhat magáénak. Az elért eredmények mellett fontos szerepet kap a cég életében a társadalmi szerepvállalás, az ágazati együttműködés, az erdei munka biztonságának növelése és a munkavédelmi eszközök használatának ösztönzése.

Megvalósítás:

  • sajtómeghívások koordinációja
  • sajtó- és háttéranyagok készítése és kiküldése
  • helyszíni sajtóregisztráció és interjúk szervezése
  • sajtómegjelenések generálása
  • emailes és telefonos follow up

 

Főbb eredmények:

27 megjelenés (9 print, 18 online), 2 300 000 fős országos elérés, 7 000 000 Ft-os PR érték.