Bramac: Remek termék + okos vásárló = eladás

Bramac: Remek termék + okos vásárló = eladás

A Bramac sokáig kereste az utat, míg meg nem talált minket. Fél évi közös munka tapasztalata után a 2015 őszi kampányt tökéletes alkalomnak láttuk, hogy kirobbantsuk a Bramac kommunikációs forradalmát. A végfelhasználók szempontjaira és döntéshozatali mechanizmusára fókuszáltunk a stratégia felállításánál. Integrált kampányra volt szükség az áttöréshez, az őszi kampány az új hosszú távú kommunikációs eszközrendszer bevezetéseként szolgált. Emellett az eladásösztönzés sem maradhatott ki a kiemelt őszi idényben. A kampány központi eleme, az edukációs microsite jelenleg továbbfejlesztve a márka végfelhasználói kommunikációjának gerincét alkotja. Hozza a jobbnál jobb leadeket.

 

Megvalósítás:

  • Edukációs videók forgatása a hétköznapi tetővásárlás buktatóiról a Momentán társulat együttműködésével
  • Edukációs parallax microsite fejlesztése
  • Lead generáló tetőválasztó applikáció fejlesztése a microsite-on belül
  • Facebook kampánytematika
  • Forgalom generálás:
    • folyamatos AdWords kampány elindítása
    • Facebook PPC hirdetési kampány
    • médiavásárlás online felületeken
    • rádiós hirdetés
  • Témagyár, fizetett és earned, online és print edukációs PR cikkek az őszi aktualitásokról

 

A People first szellemében a Bramac hosszútávú kommunikációs stratégiájának középpontjába az edukációs microsite-ot helyeztük. Úgy gondoltuk, hogy a potenciális vásárlókat a saját szempontjaik alapján szükséges oktatni. Ez a fajta infosite az építőiparban nem szokványos módszer, de az eredmények azt mutatják, hogy annál hatásosabb. Az edukációs rész végén a Momentános videókat nézheti meg a felhasználó, amik szintén a vásárló fejével állnak az építkezéshez. Megint csak a felhasználó szempontjaira szabott applikáción keresztül az érdeklődő pár kattintással felveheti a kapcsolatot a Bramac tanácsadójával és ingyenes ajánlatot kérhet. A kör bezárul… vagy nem. De utóbbi esetében jöhet aremarketing. A márkaoldalra és a microsite-ra látogató felhasználókat Facebook célcsoport és hírlevél adatbázis építésére használjuk.

Folyamatos AdWords kampányt indítottunk a site-tal együtt, mindenhol ott akartunk lenni a döntési folyamat közben. Az őszi időszakban a szinten tartó Facebook PPC hirdetések mellett további büdzsével, online médiavásárlással és rádiós hirdetésekkel tereltünk forgalmat az oldalra.

Az online és offline hirdetésekben az aktuális ajánlatokra, akciókra is felhívtuk a figyelmet, mert az eladásösztönzés nem maradhat ki. Az aktuális témákról a laikus építkezőket elérő újságokban generáltunk megjelenést és vásároltunk PR cikkeket. Kis részletekkel, visszafogott büdzséből tűpontos célzással elindítottuk a Bramacot és a vásárlókat egy olyan úton, aminek a végére 40%-ot nőttek tavasszal az építőipari cég eladásai.