A Youtube nézői hálásak a felületre szabott márkatartalmakért
A PURINA Dog Chow márkaidentitásának szerves része, hogy négylábú barátainkkal minél többet mozduljunk ki: kiránduljunk, töltsünk időt a szabadban és gyűjtsünk közös élményeket. A feladat: ezt az üzenetet juttassuk el a kalandvágyó kutyatartókhoz.
Az ötlet
Nina kutya gyakran és örömmel járja hazánk gyönyörű tájait gazdijával, Ninával. Felszereltük őket egy kamerával, egy GoProval és egy drónnal, gyakoroltuk egy kicsit közösen a vlogolás műfaji sajátosságait és útnak indítottuk őket.
Megszületett a TAPPANCSLISTA.
A megvalósítás
Nina és Lia meghódította a Budai- és a Visegrádi hegységet, a Bakonyt, a Mátrát és a Balaton-felvidéket, közben megosztották tippjeiket, tapasztalataikat és kutyatartási tanácsaikat a nézőkkel.

A kommunikáció fő színtere a YouTube volt, emellett bevetettük a márka Facebook oldalát és megjelentünk tematikus PR cikkekben is.

Lia és Nina fél éven át szállította nekünk a szuper nyersanyagokat, amiket mi vágtunk és szerkesztettünk kész adásokká. A nézőkből remarketing listák épültek, majd ezeket is visszacéloztuk az újabb és újabb adásokkal. Így elértük, hogy a nézők egyre jobban megismerjék új kedvenc Youtubereiket és növeltük az elköteleződést.
Az eredmény
- 6, egyenként 8-10 perc hosszúságú Tappancslista epizód az ország legszebb tájairól
- közel 1 millió videómegtekintés
- kiemelkedő, 40% feletti megtekintési arány
- 4,3 millió fős elérés az online kampánnyal
- helyezés „Best practice” kategóriában a Purina régiós díjazásán, 14 pályázó ország kampányai közül – a magyar piac itt még soha nem nyert díjat!
- shortlist 173 nevezésből a DMBP digitális kampány kategóriájában
- számtalan lelkes nézői visszajelzés
- büszke projekt team
- elégedett ügyfélcsapat